משאף קנביס רפואי מדיד SyqeAir

משאף SyqeAir לקנביס רפואי, להפחתה מהירה בעוצמת כאב כרוני ממקור עצבי במינימום תופעות לוואי פסיכואקטיביות ולשיפור באיכות השינה.

שיפור איכות השינה

משך ההירדמות התקצר – משך השינה התארך (בממוצע)
אייקון הפחתה בכאב עצבי כרוני מתחילה בתוך 5 דקות

הפחתה בכאב

מתחילה בתוך 5 דקות
אייקון נוחות השימוש - שאיפה בלחיצת כפתור, בלי להתעסק בתפרחת

נוח לשימוש

לחיצה אחת שאיפה אחת, בלי להתעסק בתפרחת
אייקון ליווי אישי באמצעות אחיות מוסמכות ומוקד חוויית לקוחות טלפוני

ליווי אישי

אחיות מוסמכות ומוקד חוויית לקוחות טלפוני
אייקון משאף דיסקרטי, ללא עישון וללא הכנות מוקדמות

דיסקרטי

ללא עשן והכנות מוקדמות
אייקון ללא נזקי עישון

ללא נזקי עישון

אייקון משאף SyqeAir המאושר לשימוש ע"י משרד הבריאות הישראלי והקנדי ובעל CE Marking האירופי

משאף רפואי

אמ"ר | MDL | CE
אייקון השפעה קלינית עקבית באמצעות מינון מדיד ומדויק

השפעה קלינית עקבית

מינון מדיד ומדויק
אייקון תכנית התנסות במשאף עם אפשרות להחזר כספי (שקל)

תוכנית התנסות

החזר בגובה 50% מעלות* המכשיר
אייקון טיפול בקנאביס רפואי בסטנדרט קליני - קנאביס שגדל בתנאי פיקוח מחמירים

סטנדרט קליני

טיפול בקנאביס רפואי שגדל תחת פיקוח מחמיר
קודם
הבא

* בכפוף לתנאי התוכנית.

מי אנחנו?

סאיקי היא חברת מד-טק חדשנית שפיתחה טכנולוגיה פורצת דרך למתן קנביס בשאיפה. אנחנו מאמינים שזו אחריותנו לצמצם את סבלם וכאבם של כמה שיותר אנשים, כמה שיותר מהר, באמצעות טכנולוגיות מתקדמות. משאף SyqeAir הוא פלטפורמה ייחודית שמאפשרת לרופאים ולמטופלים לנהל את הטיפול בקנביס בהתאם לעקרונות הסטנדרט הרפואי של טיפול בטוח ויעיל במינון מדיד, עקבי והנמוך ביותר שניתן. מינון מותאם אישית להפחתה מהירה בעוצמת הכאב ולשיפור איכות השינה במינימום תופעות לוואי פסיכואקטיביות, באופן המאפשר איכות חיים ותפקוד יומי בשגרה לצד המחלה.

צמח גולמי באיכות מפוקחת

תפרחת קנביס בעלת גנטיקה יציבה (®Bedrocan) אחידה והדירה בכל אצווה

תפרחת קנביס בעלת גנטיקה יציבה (®Bedrocan) אחידה והדירה בכל אצווה

צמח גולמי באיכות מפוקחת

Arrow 56

שבבי נידוף במנות אחידות

נארזת בכמות מדודה ואחידה, ב-60 שבבי נידוף (60 שאיפות)

שבבי נידוף במנות אחידות

נארזת בכמות מדודה ואחידה, ב-60 שבבי נידוף (60 שאיפות)

Arrow 56

מחסנית מוטענת מוכנה לשאיפה

מחסנית סאיקי למשאף SyqeAir

המוכנסים לתוך פלטפורמה מאובטחת שאותה מטעינים בקלות לתוך המשאף,

המוכנסים לתוך פלטפורמה מאובטחת שאותה מטעינים בקלות לתוך המשאף,

מחסנית מוטענת מוכנה לשאיפה

מחסנית סאיקי למשאף SyqeAir
Arrow 56

משאף לקנביס רפואי

משאף SyqeAir מציג מינון של 1000 מיקרוגרם

להפחתה מהירה בעוצמת כאב כרוני ממקור עצבי ולשיפור איכות השינה במינימום תופעות לוואי פסיכואקטיביות.

משאף מיקרוגרם לקנביס רפואי

להפחתה מהירה בעוצמת כאב כרוני ממקור עצבי ולשיפור איכות השינה במינימום תופעות לוואי פסיכואקטיביות.

שאלות ותשובות

מהו משאף SyqeAir?

משאף רפואי להפחתת כאב כרוני ממקור עצבי ולתסמינים נוספים, בעזרת קנביס רפואי, בהתאם לנוהל 106. טכנולוגיית המשאף היא היחידה שמאפשרת למטופלים לצרוך מינון נמוך (במיקרוגרם), מדיד וקבוע של THC, בשאיפה – לטיפול בעל השפעה עקבית: הפחתה בעוצמת הכאב במינימום תופעות לוואי פסיכואקטיביות.

מי יכול להשתמש במשאף SyqeAir?

השימוש במשאף ובמחסניות SyqeAir מאושר לכל ההתוויות המפורטות בנוהל 106. רכישת המחסנית מותנית בהצגת רישיון לקנביס רפואי למחסנית Sativa T20/C4 ו/או לתפרחות: T20C4 | T10C2 | T15C3.

איך משאף SyqeAir עובד?

לאחר הכנסת המחסנית למשאף, כל מטופל בוחר את המינון המתאים לו, מתוך ארבעה מינונים: 250, 500, 750 או 1,000 מק”ג THC – מינון שהותאם אישית ע”י אח/ות בהתאם למצב הרפואי ולהפניית הרופא/ה. המשאף מופעל בלחיצת כפתור ולאחר השאיפה מתקבל חיווי חכם שקובע אם השאיפה הסתיימה בהצלחה; האם המינון ניתן במלואו, או שיש צורך בשאיפה חוזרת.

מה ההבדל בין המשאף הרפואי SyqeAir למאיידים (וייפורייזרים)?

גם מאייד וגם משאף מבוססים על טכנולוגיית חימום ובתצורת מתן של שאיפה. אבל כאן נגמר הדמיון ביניהם.
1. אחידות הטיפול: טכנולוגיית המשאף ביחד עם תפרחת ®Bedrocan, מאפשרת טיפול בעל השפעה צפויה ועקבית; במינון נמוך, מדיד ועקבי. במאייד אין יחידות מידה, ובשום שלב המטופל לא יכול לדעת מה המינון שאותו שאף. לכן בכל שימוש עשויות להתקבל השפעות שונות ולא מתוכננות.
2. אחידות הקנביס: הקנביס במשאף SyqeAir גדל בחדרים סטריליים תחת פיקוח מחמיר (EU GMP) ולכן הרכב החומרים בכל שאיפה הדיר מאצווה לאצווה. הקנביס שנצרך במאיידים בישראל, לרוב אינו אחיד, לעיתים המטופלים רוכשים “לייבלים” שונים ומחליפים זנים.
3. יעילות ובטיחות הטיפול: הטיפול עם משאף SyqeAir מאפשר השפעה עקבית במינימום מינון ה-THC האפשרי. יעילותו ובטיחותו הוכחו במחקרים קליניים ומחקר בעדויות מטופלים מהעולם האמיתי. תפרחת ®Bedrocan משמשת חוקרים רבים במגוון מחקרים בעולם.
4. השפעה אחידה: במשאף SyqeAir נעשה שימוש בקנביס הדיר, במינון מדיד ועקבי שמותאם אישית מביא להשפעה עקבית המאפשרת למטופלים לקיים שגרת חיים תקינה באיכות חיים מיטבית למצבם. במאיידים לא יכולים להתקיים התנאים לאחידות התפרחת ודיוק המינון – ולכן המטופל צפוי לקבל השפעה משתנה בכל שאיפה.

האם אפשר לטוס עם משאף SyqeAir לחו"ל?

בנסיעה למדינות אחרות, באחריותכם לבדוק האם החוק במדינת היעד מאשר הכנסה ושימוש של קנאביס רפואי. הנחיה זו כוללת גם מדינות מעבר. במקביל, נדרש להצטייד ברישיון לשימוש בקנאביס רפואי מתורגם ע”י נוטריון ובאישור ממשרד הבריאות להוציא את הקנאביס מישראל.

מהי מחסנית סאיקי?

הפלטפורמה הטכנולוגית שמכילה בתוכה את הקנביס הרפואי. בתוך המחסנית מותקנים 60 שבבי נידוף (בגודל כרטיס סים כל אחד) בכל אחד מהם כמות מדודה ואחידה של קנביס מתפרחת full-spectrum, באיכות הגבוהה ביותר. לאחר הטענת המחסנית המשאף מוכן לשימוש מיידי ל-60 שאיפות.

מה עושים עם המחסנית בתום השימוש?

המחסנית נועדה לשימוש חד-פעמי.

האם המשאף ניתן לשימוש בשבת?

בין לקוחותינו ישנם מטופלים שקיבלו היתר מהרבנים שלהם להשתמש במשאף במהלך השבת, כחלק מהִלְכַת פיקוח נפש.

כתוב שמשאף SyqeAir הוא הראשון בעולם שנותן מנות מדודות של קנאביס, אבל גם טיפות שמן הן מנות מדודות, אז מה ההבדל?

כשאנחנו מדברים על מינון מדוד אנחנו מתכוונים לשתי תכונות: כמות אחידה של THC (במיקרוגרם) בכל שאיפה ואחידות הריכוז של ה-THC הנספג בגוף. טענות אלו נבדקו והוכחו במחקר קליני שנערך במרכז הרפואי רמב”ם. טיפול בטיפות שמן לא מאפשר ספיגה אחידה בגוף בכל פעם שצורכים את השמן.

ספיגת ה-THC תלויה בחילוף החומרים ובפירוק החומר בכבד; שני תהליכים שהגוף מבצע והם אינם אחידים. לעומת זאת, הטכנולוגיה החכמה של המשאף הרפואי SyqeAir שולטת במינון ובאחידותו בכל שאיפה. ומאחר ומתן הקנאביס הוא בשאיפה, הזמינות הביולוגית שלו (אחוז החומר שמגיע לדם מתוך כמות החומר שנצרך) גבוהה יותר, אין תהליכים של פירוק בגוף וה- THC נספג בגוף באופן אחיד ועקבי, בכל שימוש.

איזה מינון משאף SyqeAir מציע?

כל אחד משבבי הנידוף במחסנית טעון בכמות אחידה ומדודה של קנאביס רפואי. באמצעות טכנולוגיית ה-Selective Dose אפשר להתאים, בלחיצת כפתור, את המינון האופטימלי עבור כל מטופל/ת, מבין המינונים הבאים: 250, 500, 750 ו-1000 מיקרו-גרם של THC ועם כל שאר מרכיבי הקנאביס בהתאמה.

איך אפשר לדעת מה המינון המתאים לי?

סאיקי מציעה תכנית ליווי אחיות מוסמכות, בעלות ניסיון רב שנים בטיפול במטופלי קנאביס רפואי. בתחילת הטיפול יתבצע תהליך של בניית תוכנית טיפול מותאמת אישית, שבמהלכו יותאם המינון המיטבי המותאם לצורכי המטופל/ת בהתאם להנחיות הרופא המטפל. מינון שמפחית את הכאב בצורה המקסימלית ומפחית את תופעות הלוואי הפסיכו-אקטיביות למינימום, באופן המאפשר תפקוד מיטבי בשגרת החיים.

האם השימוש במשאף גורם לריח או לעשן?

בניגוד לעישון, בעת השימוש במשאף הרפואי לקנאביס של סאיקי ישנה ארומה טבעית מינימלית, הנובעת מאפקט המלא של הצמח. עשן אין בכלל. לכן, ניתן להשתמש במשאף SyqeAir באופן דיסקרטי בכל מקום, מבלי לחוש אי נוחות ובלי לדחות את הטיפול בכאב למועד אחר.

למי אפשר לפנות לתמיכה טכנית?

במידה שנתקלת בבעיה שלא הצלחת לפתור, אפשר להתקשר למרכז שירות הלקוחות שלנו, במספר 2064* ונשמח לעזור. השירות עובד בימים א’-ה’, בין 09:00-17:00.

אני רוצה לקבל מכם ניוזלטר דו חודשי!

תשלחו אותו בבקשה אל:

דילוג לתוכן